Archieven

Scrambler 400

Geïnspireerd op de klassieke offroad motorfietsen uit de jaren zestig. De Scrambler 400 van MASH is voorzien van een heuse nummerplaat op de koplamp, een twee in één uitlaat, grove noppenbanden, korte spatborden en een 41mm voorvork met beschermhoezen. Net als de andere 400cc varianten is ook de Scrambler voorzien van een eenvoudige 1-cilinder 4-taktmotor die naast puike prestaties ook nog eens spaarzaam omgaat met de brandstof!

Scrambler 125

Geïnspireerd op de klassieke offroad motorfietsen uit de jaren zestig. De Scrambler 125 van MASH is voorzien van een langere veerweg, een hooggeplaatste chromen uitlaat, grove noppenbanden en kleine details zoals een heuse nummerplaat, chromen voor- en achterspatbord, koplamprooster en een hoger stuur. Net als de andere 125cc varianten ook voorzien van de eenvoudige 1-cilinder 4-taktmotor die naast puike prestaties ook nog eens spaarzaam omgaat met de brandstof!

Five Hundred 400

De Five Hundred is de zwaarste classic in het programma. Met zijn 397cc 1-cilinder 4-taktmotor is hij je ideale partner voor de tourtrip maar ook tijdens je woon-werk traject staat hij aan je zijde. Zijn klassieke uiterlijk laat de meeste mensen doen twijfelen maar jij weet wel beter. Moderne techniek (injectie en ABS) in een vintage jasje en dat allemaal voor een scherpe prijs. Zijn techniek combineert zuinigheid met souplesse en je zal geen saai moment beleven op de Five Hundred!

Fifty 50

Brommer rijden wordt weer leuk met de Fifty! Geschikt voor jong & oud en voorzien van een krachtige 4-taktmotor. Die is niet alleen goed voor een vlotte acceleratie maar gaat ook nog eens spaarzaam met de brandstof om. Het rijdend gedeelte van de Fifty deelt hij met zijn grotere broers en dat zorgt niet alleen voor een volwassen rijgedrag maar maakt het ook mogelijk om diverse accessoires te monteren. Deze features zorgen ervoor dat de Fifty met kop en schouders boven de rest uitsteekt!

Café Racer TT40

Elk merk heeft zijn paradepaard en bij MASH is dat de TT40. Back from the track en zeg nou eerlijk, wie wil er nou niet gezien worden op deze Café Racer? Voorzien van een 1-cilinder 400cc 4-taktmotor met elektronische brandstofinjectie en met zijn antiblokkeerremsysteem voldoet hij helemaal aan de Euro4 eisen. Leverbaar in de kleuren Candy Red, Checkered Flag Black en Silverstone Silver. Herleef het verleden met de nieuwe TT40 Café Racer.

Café Racer 250

Qua looks is de Café Racer wellicht de snelste van de twee 250cc modellen. Zijn stoere look brengt ons terug in de tijd van vetkuiven, lederen jacks en smeulend rubber. Voorzien van heuse clip-ons, een 38mm upside-down voorvork, stuurkuip met bubble screen en een matzwarte megafoon uitlaat. Uiteraard heeft de Café Racer het bekende zadel met een in de kleur gespoten cover en is hij voorzien van sportieve straatbanden. Wie wil hier nou niet op gezien worden!

Café Racer 125

Qua looks is de Café Racer wellicht de snelste onder de MASH 125cc motorfietsen. Zijn stoere look brengt ons terug in de tijd van vetkuiven, leren jacks en smeulend rubber. Voorzien van heuse clip-ons, upside-down voorvork, 300mm geperforeerde remschijf aan de voorzijde en een matzwarte megafoon-uitlaat. De vernieuwde Café Racer heeft elektronische brandstofinjectie, gecombineerd remsysteem en hij is voorzien van sportieve straatbanden. Wie wil hier nou niet op gezien worden!

Black Seven 125

De magische combinatie van zwart en goud herleeft in de nieuwe Black Seven 125. Zijn grote zwarte tank met gouden bies en logo bepalen niet alleen de look maar je kan er ook vele kilometers mee maken. Dit is mede mogelijk gemaakt door de nieuwe Euro4 DELPHI elektronische benzine inspuiting. Ook de remmen zijn helemaal up to date. Een 3 zuigerremklauw en een gecombineerd remsysteem (70% voor en 30% achter) zorgen ervoor dat de Black Seven 125 altijd op tijd stilstaat!

Adventure 400

Dat de 397cc 1-cilinder 4-taktmotor met brandstofinjectie niet alleen de klassieke MASH 400 modellen aan kan drijven bewijst de nieuwe Adventure. Met zijn ruim bemeten frame, unieke vering in zijn segment (multi-instelbare 43mm voorvork), multifunctionele digitale dashboard, aluminium stuur en grote bodemvrijheid is ook het onverhard naast het asfalt zijn werkterrein. Een echte allrounder die ook nog eens van een avontuurtje houdt!

Adventure 400 Touring

Naast de standaard Adventure 400 is er ook de Adventure Touring 400 en die is uitgerust met twee robuuste zijkoffers die beide goed zijn voor 80 liter opbergruimte. Met zijn ruim bemeten frame, unieke vering in zijn segment (multi-instelbare 43mm voorvork), multifunctioneel digitaal dashboard, aluminium stuur en grote bodemvrijheid is ook het onverhard naast het asfalt zijn werkterrein. Een echte allrounder die ook nog eens van een avontuurtje houdt!