Archieven

Von Dutch 400

Een fraaie lak, vintage leer, veel chroom en ruige banden, dat is de kers op de taart van de vintage MASH modellen. We hebben het hier over de Von Dutch uitvoering van de 400cc MASH. Na het internationale succes van het prototype heeft SIMA en Von Dutch besloten om de Von Dutch 400 in een gelimiteerde oplage van 200 stuks op de markt te brengen. Veel Von Dutch artwork kenmerkt de motorfiets en hij is verder voorzien van veel custom onderdelen en accessoires.

Two Fifty 250

De geheel in Dirt Track stijl opgebouwde MASH Two Fifty is uitermate geschikt voor degene die net even wat meer vermogen wil. De 250cc 1-cilinder 4-taktmotor levert 20pk bij 7.500 toeren en heeft 5 versnellingen. De 250cc modellen hebben een langere wielbasis en de geometrie is vernieuwd. De Two Fifty heeft een upside-down voorvork die voorzien is van een zwarte coating en naast de verchroomde spatborden heeft hij een verchroomd cross stuur. Kan jij hem aan?

Seventy Five 125

Geheel vormgegeven volgens de Britse stijl maakt de Seventy Five overal een goede indruk. Zijn fraaie upside-down voorvork, korte spatbord, brede gespaakte wielen met zwarte velgen en comfortabele duozadel maken van de Seventy Five een classic pur sang! De vernieuwde Seventy Five heeft nu benzine injectie en een gecombineerd remsysteem (70% voor & 30% achter) om optimaal genieten van elke kilometer! Nieuw in het programma is de kleur Irish Green.

Seventy 125

Trendy met een vintage look, zo kan men de Seventy het beste omschrijven. Hij is betrouwbaar, stil en zuinig door zijn eenvoudige 1-cilinder 4-taktmotor. Standaard voorzien van een fraai mono-zadel met een lage zit (duozadel is optioneel leverbaar). Zijn retro kleurstelling van oranje met wit wordt onderstreept door het ‘checkered flag’ logo op de grote tank. De Seventy is uitermate geschikt voor houders van het A1 rijbewijs maar ook voor ‘herintreders’ die weer ouderwets willen motorrijden!

Scrambler 400

Geïnspireerd op de klassieke offroad motorfietsen uit de jaren zestig. De Scrambler 400 van MASH is voorzien van een heuse nummerplaat op de koplamp, een twee in één uitlaat, grove noppenbanden, korte spatborden en een 41mm voorvork met beschermhoezen. Net als de andere 400cc varianten is ook de Scrambler voorzien van een eenvoudige 1-cilinder 4-taktmotor die naast puike prestaties ook nog eens spaarzaam omgaat met de brandstof!

Scrambler 125

Geïnspireerd op de klassieke offroad motorfietsen uit de jaren zestig. De Scrambler 125 van MASH is voorzien van een langere veerweg, een hooggeplaatste chromen uitlaat, grove noppenbanden en kleine details zoals een heuse nummerplaat, chromen voor- en achterspatbord, koplamprooster en een hoger stuur. Net als de andere 125cc varianten ook voorzien van de eenvoudige 1-cilinder 4-taktmotor die naast puike prestaties ook nog eens spaarzaam omgaat met de brandstof!

Five Hundred 400

De Five Hundred is de zwaarste classic in het programma. Met zijn 397cc 1-cilinder 4-taktmotor is hij je ideale partner voor de tourtrip maar ook tijdens je woon-werk traject staat hij aan je zijde. Zijn klassieke uiterlijk laat de meeste mensen doen twijfelen maar jij weet wel beter. Moderne techniek (injectie en ABS) in een vintage jasje en dat allemaal voor een scherpe prijs. Zijn techniek combineert zuinigheid met souplesse en je zal geen saai moment beleven op de Five Hundred!

Fifty 50

Brommer rijden wordt weer leuk met de Fifty! Geschikt voor jong & oud en voorzien van een krachtige 4-taktmotor. Die is niet alleen goed voor een vlotte acceleratie maar gaat ook nog eens spaarzaam met de brandstof om. Het rijdend gedeelte van de Fifty deelt hij met zijn grotere broers en dat zorgt niet alleen voor een volwassen rijgedrag maar maakt het ook mogelijk om diverse accessoires te monteren. Deze features zorgen ervoor dat de Fifty met kop en schouders boven de rest uitsteekt!

Café Racer TT40

Elk merk heeft zijn paradepaard en bij MASH is dat de TT40. Back from the track en zeg nou eerlijk, wie wil er nou niet gezien worden op deze Café Racer? Voorzien van een 1-cilinder 400cc 4-taktmotor met elektronische brandstofinjectie en met zijn antiblokkeerremsysteem voldoet hij helemaal aan de Euro4 eisen. Leverbaar in de kleuren Candy Red, Checkered Flag Black en Silverstone Silver. Herleef het verleden met de nieuwe TT40 Café Racer.

Café Racer 250

Qua looks is de Café Racer wellicht de snelste van de twee 250cc modellen. Zijn stoere look brengt ons terug in de tijd van vetkuiven, lederen jacks en smeulend rubber. Voorzien van heuse clip-ons, een 38mm upside-down voorvork, stuurkuip met bubble screen en een matzwarte megafoon uitlaat. Uiteraard heeft de Café Racer het bekende zadel met een in de kleur gespoten cover en is hij voorzien van sportieve straatbanden. Wie wil hier nou niet op gezien worden!

Café Racer 125

Qua looks is de Café Racer wellicht de snelste onder de MASH 125cc motorfietsen. Zijn stoere look brengt ons terug in de tijd van vetkuiven, leren jacks en smeulend rubber. Voorzien van heuse clip-ons, upside-down voorvork, 300mm geperforeerde remschijf aan de voorzijde en een matzwarte megafoon-uitlaat. De vernieuwde Café Racer heeft elektronische brandstofinjectie, gecombineerd remsysteem en hij is voorzien van sportieve straatbanden. Wie wil hier nou niet op gezien worden!

Black Seven 125

De magische combinatie van zwart en goud herleeft in de nieuwe Black Seven 125. Zijn grote zwarte tank met gouden bies en logo bepalen niet alleen de look maar je kan er ook vele kilometers mee maken. Dit is mede mogelijk gemaakt door de nieuwe Euro4 DELPHI elektronische benzine inspuiting. Ook de remmen zijn helemaal up to date. Een 3 zuigerremklauw en een gecombineerd remsysteem (70% voor en 30% achter) zorgen ervoor dat de Black Seven 125 altijd op tijd stilstaat!